تیم‌های تور دو فرانس به دلیل نوشیدن آبجو در روز به یکدیگر ضربه می‌زنند


مدیر تیم دوچرخه سواری هلندی Jumbo-Visma می گوید که اعضای یک تیم فرانسوی را در حال نوشیدن “بزرگ آبجو” در دومین روز استراحت تور دو فرانس دیده است.

رئیس جامبو ویسما، ریچارد پلاژ، که جوناس وینگگارد، موتورسوارش، این رویداد را رهبری می‌کند، از دوچرخه‌سواران Groupama-FDJ به خاطر جدی نگرفتن این رویداد انتقاد کرد.

پلاژ از طریق ESPN گفت: “ما در طول روز استراحت با یک تیم فرانسوی در هتل خود بودیم. می‌توانستیم سواران را ببینیم که آبجوی بزرگ می‌نوشند.” «الکل سم است و وقتی خسته هستید [and you drink]این شما را بیشتر خسته می کند.”

برای پوشش ورزشی بیشتر در FOXNEWS.COM اینجا را کلیک کنید

دوچرخه سواران تور دو فرانس

(L-R) فلیکس گال از اتریش و تیم Ag2R سیتروئن، یوناس وینگگارد از دانمارک و تیم جامبو ویسما و تادج پوگاکار از اسلوونی و تیم امارات در مرحله 20 از 110 تور دو فرانس 2023 در 22 ژوئیه 2023 در Le Markstein، فرانسه. (اتین گارنیه/استخر/گتی ایماژ)

پلاگ افزود که موفقیت وینگگارد به دلیل توجه او به جزئیات بوده است.

مارک مادیوت، مدیر Groupama-FDJ واکنش مثبتی نشان نداد.

مادیوت گفت: “او فکر می‌کند او کیست؟ صادقانه بگویم، این یک حمله فوق‌العاده پست از سوی او است.” “بگذارید دهانش را ببندد. من او را نمی بینم. من به او اهمیتی نمی دهم. من نمی روم او را ببینم. من عصبانی هستم. این رقت انگیز است. من به آنچه او در توپ های سوارکاران می گذارد نگاه نمی کنم.”

تور فرانسه

جولیو سیکونه از ایتالیا از لیدل ترک، کریستس نیلندز از لتونی از اسرائیل و پریمیر تک و پیر لاتور از فرانسه از توتال انرژی در مرحله 20 از صد و دهمین تور دو فرانس 2023 در 22 ژوئیه 2023 در لو مارکشتاین، فرانسه. (جوآن کروس گارسیا/کوربیس/گتی ایماژ)

دوچرخه سوار بلژیکی تور فرانسه را ترک می کند تا قبل از تولد فرزند دوم با همسرش باشد.

مادیوت افزود: “چگونه کسی جرات دارد چنین چیزی بگوید؟” و گفت این ادعاها صحت ندارد. “آنها سر میز شام ما نبودند. سایر اعضای تیم آبجو خورده اند. اما سواران روی آب پریر بودند.”

مادیوت به دلیل احساسش مبنی بر اینکه تیم مادیوت این حادثه را جدی نگرفته بود به پاره کردن پلاژ ادامه داد.

مادیوت گفت: “این نظر در مورد چیست؟ اینکه سوارکاران ما جدی نیستند، که تمرین نمی کنند؟ می خواهم به این نکته اشاره کنم که در روز بعد از TT از سوارکارانمان خواستم که تمام تلاش خود را انجام دهند. هشت سوارکار ما همه در 80 نفر برتر بودند. و روز بعد من چهار سوار در استراحت داشتم، بنابراین او می تواند دهانش را ببندد.” مردم باید از گفتن آنچه می خواهند دست بردارند.

مارک مادیوت

مدیر تیم Groupama-FDJ Marc Madiot در مراسم معرفی تیم FDJ Groupama 2023 در Villepinte در حومه پاریس، 9 دسامبر 2022 شرکت می کند. (جفروی ون در هاسلت/AFP)

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

مادیوت ادامه داد: برای من مهم نیست که او چه می گوید. “من تا جایی که او را ببینم خم نمی شوم.”

وینگگارد به دنبال دومین پیروزی متوالی خود در تور دو فرانس است.

دیدگاهتان را بنویسید