در میان سرکوب به اشتراک گذاری، نتفلیکس نزدیک به 6 میلیون مشترک اضافه کرده است



کلر دافی و سامانتا دلویا | CNN

به نظر می رسد سرکوب نتفلیکس در زمینه به اشتراک گذاری رمز عبور نتیجه داده است.

غول استریم روز چهارشنبه اعلام کرد که در سه ماه منتهی به ژوئن نزدیک به شش میلیون مشترک پولی اضافه کرده است که مجموع را به بیش از 238 میلیون در سراسر جهان رساند.

این شرکت گفت که اکنون اشتراک‌گذاری پولی را آغاز کرده است – تلاشی برای ترغیب کاربران به توقف اشتراک‌گذاری حساب‌های رایگان با دیگران – در بیش از 100 کشور، پس از شروع عرضه گسترده در اوایل امسال. نتفلیکس گفت درآمد در این مناطق در حال حاضر بیشتر از قبل از راه اندازی سرویس است و “ثبت نام ها در حال حاضر از لغو لغو شده اند.”

اسپنسر نویمان، مدیر مالی نتفلیکس، راه اندازی استریم پولی را «شتاب دهنده اصلی درآمد سال نتفلیکس» طی صحبتی درباره نتایج سه ماهه دوم این شرکت نامید.

وی گفت: “بخش عمده رشد درآمد ما در سال جاری به دلیل افزایش حجم عضویت های جدید پرداختی است و این تا حد زیادی به دلیل ارائه اشتراک پرداختی ما است.”

نتایج در زمان حیاتی برای نتفلیکس به دست می‌آیند، زیرا پخش‌کننده به دنبال افزایش درآمد با محدود کردن اشتراک‌گذاری رمز عبور و معرفی یک گزینه اشتراک با پشتیبانی تبلیغاتی است، در حالی که با چالش جدیدی مقابله می‌کند: اعتصاب‌های بازیگران هالیوود و اتحادیه‌های نویسندگان، که می‌تواند بر آینده آن تأثیر بگذارد. در تعدادی از نمایش ها و فیلم های اصلی.

تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلیکس، به اعتصابات روز چهارشنبه اشاره کرد و گفت که “نتیجه ای که ما می خواستیم نبود”.

ساراندوس همچنین گفت که این شرکت «محتوای سنگین از همه نوع» تولید می‌کند و از جمله به سرمایه‌گذاری نتفلیکس در محتوای بدون فیلمنامه و بین‌المللی اشاره کرد، در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است در صورت ادامه اعتصاب بازیگران و نویسندگان، محتوای اصلی شرکت تمام شود.

او افزود: «معنای واقعی این است که ما باید اعتصاب را به نتیجه برسانیم تا همه بتوانیم به جلو حرکت کنیم.

در حالی که محدودیت نتفلیکس در اشتراک گذاری رمز عبور به افزایش درآمد در این سه ماهه کمک کرد، اما همچنان اندکی کمتر از انتظارات تحلیلگران وال استریت بود. نتفلیکس گزارش داد که درآمدی نزدیک به 8.19 میلیارد دلار در این سه ماهه داشته است، در حالی که وال استریت 8.3 میلیارد دلار پیش بینی کرده بود. همچنین درآمد خالص 1.49 میلیارد دلاری را گزارش کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد افزایش داشت.

این شرکت در نامه‌ای به سرمایه‌گذاران درباره نتایج نوشت: «در حالی که امسال پیشرفت ثابتی داشته‌ایم، کار بیشتری برای تسریع دوباره رشد خود داریم.» این شرکت خاطرنشان کرد که اشتراک‌ها در طرح ارزان‌تر و با پشتیبانی تبلیغاتی آن از سه ماه اول سال جاری دو برابر شده است، اما «درآمد فعلی تبلیغات مربوط به نت‌فلیکس نیست».

اشتراک گذاری نتفلیکس

(NFLX) در معاملات پس از ساعت کاری چهارشنبه پس از نتایج بیش از 4 درصد کاهش یافت.

نتفلیکس اعلام کرد که انتظار دارد درآمدی معادل 8.5 میلیارد دلار برای سه ماهه جاری گزارش کند که 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته اما کمتر از حدود 8.7 میلیارد دلاری است که تحلیلگران انتظار داشتند. این شرکت اضافه کرد که انتظار دارد اضافه شدن خالص حقوق در ماه سپتامبر مشابه با سه ماهه ژوئن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید