قانون EPA در دست بررسی می تواند آلاینده های کارخانه زغال سنگ فورت بند کانتی WA Parish در ریچموند، تگزاس را محدود کند.


شهرستان فورت بند، تگزاس (KTRK) — سرطان، قلب، بیماری های تنفسی، بیماری های عصبی و حتی مرگ. دانشمندان می گویند همه آنها توسط آلاینده های یک نیروگاه زغال سنگ در شهرستان فورت بند ایجاد می شوند. اما مقررات جدیدی از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست در دست بررسی است که می تواند این آلاینده ها را کاهش دهد.

کارخانه WA Parish Plant در ریچموند، تگزاس بزرگترین نیروگاه زغال سنگ در این ایالت است. حدود 100 نفر از 330 کارمند تمام وقت کارخانه در شهرستان فورت بند زندگی می کنند. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که معیشت آنها ممکن است آنها را بکشد.

آلوندرا تورس، مدیر آب و هوا برای اتحاد هوایی هیوستون توضیح داد: (این نیروگاه) دومین شرکت کننده بزرگ دی اکسید گوگرد و ذرات معلق در ایالت است.

در سال 2018، یک تیم تحقیقاتی به سرپرستی یک دانشمند دانشگاه رایس، نزدیک به 180 مرگ زودرس در سال را به ذرات معلق منتشر شده از کارخانه WA Parish نسبت دادند.

بر اساس گزارش بیمارستان شوگر لند هیوستون 2016-2019، سرطان، به ویژه سرطان ریه، علت اصلی مرگ و میر در شهرستان فورت بند و هریس است.

مطالب مرتبط: کمک هزینه EPA می تواند به یافتن منبع آلاینده های هوا در محله های پرخطر هوستون کمک کند.

سال گذشته، ارزیابی سلامت شهرستان فورت بند، بیماری های قلبی عروقی، بیماری های عصبی و بیماری های تنفسی را با آلودگی هوا مرتبط دانست.

دونا توماس، که گروه زیست محیطی فورت بند را اداره می کند، گفت: “مادر من در سال 2013 در اینجا در شهرستان فورت بند بر اثر آسم درگذشت. من مبتلا به آسم هستم و می دانم که افراد زیادی در اینجا آسم دارند.”

اظهار نظر عمومی در مورد “قانون مه منطقه ای” تا 2 اوت باز است. این بررسی یک اقدام EPA در سال 2017 است که برای کاهش مه دود صنعتی در پارک های ملی تولید شده توسط نیروگاه های زغال سنگ مانند WA Parish طراحی شده است.

در صورت تایید، EPA پیش بینی می کند که انتشار دی اکسید گوگرد را تا 80000 تن در سال کاهش دهد. به نوبه خود، کیفیت هوا را در محله هایی مانند توماس بهبود می بخشد. کارخانه WA Parish حدود 34000 تن دی اکسید گوگرد در سال منتشر می کند.

در بیانیه ای، سخنگوی NRG به ABC13 گفت:

“NRG در حال ارزیابی قانون مه منطقه ای EPA و تأثیری که ممکن است بر واحدهای 5 و 6 WA Parish داشته باشد، پاسخ هایی را به EPA در طول دوره نظرات عمومی ارائه می دهد. WA Parish همچنان به مطابقت با استانداردها ادامه می دهد و کیفیت هوا در منطقه اطراف تاسیسات و شهرستان فورت بند در حال مطابقت با استاندارد کیفیت هوای استاندارد مدل فدرال EPA در توسعه SO2 کیفیت هوا است.”

این سخنگو افزود: “…WA Parish نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز بازار ERCOT ایفا می کند، به ویژه در طول آب و هوای گرم طولانی که در تابستان امسال تجربه کرده ایم.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد این داستان، شانون رایان را در فیس بوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

همچنین ببینید: گزارش بیش از یک سوم آمریکایی ها در مکان هایی با آلودگی هوای ناسالم زندگی می کنند



دیدگاهتان را بنویسید