یک بلیط برنده به قیمت 1.08 میلیارد دلار جکپات پاوربال – در لس آنجلس فروخته شد


یک بلیط برنده برای برآورد چهارشنبه شب فروخته شد جکپات پاوربال 1.08 میلیارد دلاریمسئولان لاتاری گفتند.

در مینی مارکت لاس پالمیتاس در مرکز شهر لس آنجلس خریداری شد. CBS News لس آنجلس گزارش می دهد.

اعداد برنده 7، 10، 11، 13 و 24 با پاوربال 24 هستند.

دارنده یا دارندگان بلیط می توانند مبلغ 558.1 میلیون دلار را به طور یکجا پرداخت کنند یا برای 1.08 میلیارد دلار سالیانه را انتخاب کنند. هر دو رقم قبل از مالیات است.

فروش دیرهنگام بلیت باعث شد این جکپات از تخمین قبلی 1 میلیارد دلاری عبور کند.

این قرعه کشی دارای بیش از 4.8 میلیون بلیط برنده کلی و جوایز نقدی پایین 85.1 میلیون دلاری است.

سی بی اس نیوز لس آنجلس اشاره می کند که این دومین بار در هشت ماه گذشته بود که یک بلیت یک میلیارد دلاری پاوربال در شهرستان لس آنجلس فروخته شد. در ماه نوامبر، یک فرد خوش شانس در مرکز خدمات جو در آلتادنا به درستی اعداد همراه با جکپات پاوربال 2.04 میلیارد دلاری را به درستی حدس زد.

جکپات از 19 آوریل افزایش یافته است، زمانی که بلیط خریداری شده در اوهایو برنده یک جکپات 252.6 میلیون دلاری شد. قبل از قرعه کشی چهارشنبه شب، هیچ کس با پنج توپ سفید و پاوربال قرمز در 38 شانس قبلی برای پیروزی برابری نکرده بود.

جکپات 1.08 میلیارد دلاری، سومین جکپات بزرگ در تاریخ بازی از زمان شروع آن در سال 1992 است. سال گذشته، یک بلیت در کالیفرنیا فروخته شد. برنده رکورد 2.04 میلیارد دلاری جکپات جهانیو دومین جایزه بزرگ بازی با 1.586 میلیارد دلار تقسیم شد در میان برندگان در کالیفرنیا، فلوریدا و تنسی.

در اوایل سال جاری، بلیط فروخته شده در ایالت واشنگتن برنده جکپات 754.6 میلیون دلاری شد که ششمین بازی بزرگ است.

دیگ طلای چهارشنبه شب ششمین ظرف بزرگ در ایالات متحده بود. آی تی. تاریخچه لاتاری

را شانس برنده شدن جکپات پاوربال 1 در 292.2 میلیون است.

که در مگا میلیون هاجکپات تخمینی 720 میلیون دلاری جمعه شب پس از اینکه هیچکس با تمام شش عدد در قرعه کشی سه شنبه شب مطابقت نداشت، آزاد شد. اعداد برنده 19، 22، 31، 37، 54 با مگا بال 18 هستند.

اگر کسی جمعه شب برنده شود، گزینه نقدی حدود 369.6 میلیون دلار خواهد بود. شانس برنده شدن جکپات Mega Millions 1 در 302,575,350 است.

دو جک‌پات به‌اندازه بزرگ، عده‌ای را ترغیب کردند تا پول‌هایشان را جمع کنند و به امید برنده شدن چند نفر بلیت بخرند.

به گزارش سی بی اس نیوز لس آنجلس، در جنوب کالیفرنیا، زنی روز سه شنبه 50 بلیط بخت آزمایی در 7-Eleven برای او و همکارش خرید.

این زن به ایستگاه گفت: “من امروز به آنها گفتم: اگر امشب برنده شوم، حتی وارد نمی شوم، مطمئناً آنها می دانند.” “رئیس من در این کار با من است.”

بلیط های پاوربال 2 دلار قیمت دارند و در 45 ایالت، ناحیه کلمبیا، پورتوریکو و ایالات متحده فروخته می شوند. آی تی. جزایر ویرجین. قرعه کشی های پاوربال هر دوشنبه، چهارشنبه و شنبه ساعت 22:59 به وقت شرقی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید