هیئت مدرسه شهرستان Broward درباره افزایش حقوق معلمان بحث می کند – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


فورت لادردیل، فلوریدا (WSVN) – تنها چند روز پس از سوگند ناظر جدید مدارس Broward، هیئت مدیره مدرسه اکنون روی دستور کار او کار می کند که شامل افزایش احتمالی دستمزد معلمان می شود.

یکی از اعضای هیئت مدیره مدرسه می خواهد 100000 دلار به معلمان شهرستان بروارد بپردازد که به گفته او تنها نیمی از 1 درصد بودجه مدارس برای انجام آن است.

دکتر آلن زمان گفت: «گفتن اینکه معلمان با توجه به ارزشی که به جامعه می دهند، دستمزد کمتری دریافت می کنند، تقریباً توهین به معلمان است. ما می دانیم که آنها دستمزد کمتری دریافت می کنند. ما از کمک آنها به مدارس، فرزندانمان، خانواده هایمان و شهرستان بروارد می دانیم و زمان آن فرا رسیده است که آنها را کامل کنیم.”

زمن می خواهد تا سال 2025 100000 دلار به معلمان بپردازد که شامل 80000 دلار حقوق و 20000 دلار مزایا می شود.

زمان گفت: «ما 25 میلیون دلار، نیمی از 1 درصد بودجه خود را شناسایی کرده‌ایم تا بتوانیم به این هدف دست یابیم که تا سال 2025 به 100،000 دلار برای معلمان و در آن سال به 150،000 دلار برای مدیران و معاونان برسیم.

معلمان متوسط ​​در Broward Country در حال حاضر فقط بیش از 66000 دلار در سال درآمد دارند.

مورا می‌گوید: «من باید بتوانم از پس هزینه‌های خاصی برای بچه‌هایم برآیم، و می‌دانی، من کارهای اضافی زیادی در مدرسه انجام می‌دهم.

پیشنهاد زمان چهار سال آینده را پوشش می‌دهد، اما فراتر از آن، مشخص نیست که این افزایش‌ها چگونه ادامه می‌یابد که باعث نگرانی حداقل یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره مدرسه شده است.

دبرا ای. هیکسون می‌گوید: «اگرچه من واقعاً می‌خواهم یک بحث خوب، محکم و صادقانه در مورد آن 80000 دلار و بحث در مورد چگونگی خراب شدن آن داشته باشم.

جلسه هیئت مدیره مدرسه بعد از ظهر سه شنبه برگزار می شود که در آن هیئت مدیره مدرسه می تواند در مورد افزایش حقوق معلمان در شهرستان بروارد رأی دهد.

حق چاپ 2023 Sunbeam Television Corp. تمامی حقوق محفوظ است. از انتشار، پخش، بازنویسی یا توزیع این مطالب خودداری کنید.

به خبرنامه ما بپیوندید تا آخرین اخبار را مستقیماً در صندوق پستی خود دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید