زنی به دلیل کلاهبرداری از راننده تاکسی در روستای خلیج شمالی دستگیر شد – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


نورث بی ویلیج، فلوریدا. (WSVN) – کریستال آلیشا بروستر، یک زن 33 ساله اهل بروکلین، پس از دستگیری او به دلیل حمله و کلاهبرداری از یک راننده تاکسی در روستای خلیج شمالی، خود را در بازداشت پلیس یافت.

این حادثه روز پنجشنبه 29 تیرماه حدود ساعت 7:30 بعد از ظهر زمانی رخ داد که پلیس در پاسخ به گزارش سرقت مسلحانه از یک راننده تاکسی به 7939 East Drive اعزام شد.

قربانی، یک راننده تاکسی 68 ساله که فقط به زبان کریول صحبت می‌کرد، به مأموران توضیح داد که یک زن سیاه‌پوست به نام بروستر را با تاپ مشکی و دامن مشکی از فرودگاه بین‌المللی فورت لادردیل-هالیوود سوار کرده است. سپس او را به 7939 East Drive منتقل کرد، جایی که حادثه رخ داد.

بروستر پس از رسیدن به مقصد خود، ظاهراً تنها 25 دلار از 63.15 دلار کرایه تاکسی را پرداخت کرد و اظهار داشت که این تنها چیزی بود که او ارائه می داد. وقتی قربانی مبلغ باقیمانده را درخواست کرد، بروستر به دست او سیلی زد که باعث شد پول به زمین بیفتد. درگیری در داخل ساختمان رخ داد که طی آن بروستر در حالی که در آسانسور بود چندین بار به سینه قربانی کوبید.

یک کارآگاه تحقیقات را به عهده گرفت و با کمک یک افسر پلیس شمال میامی که به عنوان مترجم کریول عمل می کرد، با قربانی مصاحبه کرد. تصاویر تجسسی از محل حادثه، روایت قربانی را از وقایع تایید کرد.

مدیر ساختمان فیلم‌های نظارتی را بررسی کرد که منجر به شناسایی دومین زن سیاه‌پوست با لباس آبی شد که همراه بروستر وارد آسانسور شد. مدیر املاک تشخیص داد که زن دوم مستاجر واحد 10 بوده و در نتیجه به دلیل تخلف حادثه از اجاره نامه کوتاه مدت ملک، رزرو واحد قطع شده است.

بروستر بعداً در حین ورود به محوطه لابی توسط قربانی دستگیر و شناسایی شد. پس از دستگیری، او برای رسیدگی به NBVPD منتقل شد و بعداً توسط پلیس مصاحبه شد.

در طول مصاحبه، بروستر ظاهراً این حادثه را تصدیق کرد، پس از آن بدون هیچ حادثه ای به TGK منتقل شد.

قانون مرسی در رابطه با این پرونده مورد استناد قرار گرفت. بروستر با اتهامات مربوط به باتری یک فرد 65 ساله یا بالاتر و کلاهبرداری از یک مسافرخانه کمتر از 1000 دلار مواجه می شود.

حق چاپ 2023 Sunbeam Television Corp. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید