مقامات در حال بررسی براقیت نفت کالیفرنیا در نزدیکی نشت قبلی هستند


مقامات می گویند که درخشش نفت مشاهده شده در اقیانوس نزدیک به ماه گذشته که منجر به نشت یک خط لوله نفت در جنوب کالیفرنیا شد، ظرف چند ساعت از بین رفت.

هانتینگتون بیچ، کالیفرنیا – مقامات گفتند که درخشش نفتی مشاهده شده در اقیانوس نزدیک به ماه گذشته، که منجر به نشت یک خط لوله نفت در جنوب کالیفرنیا شد، ظرف چند ساعت از بین رفت، اما منبع آن همچنان یک راز باقی مانده است.

گارد ساحلی ایالات متحده روز شنبه هواپیماها و قایق ها را برای کاوش در درخشش نفتی فرستاد که حدود 70 فوت (21 فوت) ضربدر 30 فوت (9 فوت) از سواحل اورنج کانتی است.

اورنج کانتی رجیستر گزارش می دهد که منشاء درخشش بلافاصله مشخص نشده است، همچنین مشخص نیست که چه زمانی برای اولین بار مشاهده شد.

جنا دریسکول، افسر رابط در دپارتمان ماهی و حیات وحش کالیفرنیا گفت روز شنبه حوالی ساعت 2 بعد از ظهر، درخشش دیگر قابل مشاهده نبود. مقامات گارد ساحلی شنبه شب گفتند که این درخشش دیگر ظاهر نشده است و آنها به نظارت بر منطقه ادامه خواهند داد.

درخشش مشاهده شده در روز شنبه در همان منطقه ای قرار داشت که در آن حدود 25000 گالن (94635 گالن) نفت خام از یک خط لوله زیر آب متعلق به شرکت آمپلفای انرژی مستقر در هیوستون در 2 اکتبر نشت کرد. منجر به نجات پستانداران دریایی می شود.

تأثیر نشت کمتر از آن چیزی بود که در ابتدا می‌ترسیدند، اما تالاب‌های محلی و حیات وحش را تحت تأثیر قرار داد و ساحل هانتینگتون را که عاشق موج‌سواری است، به مدت یک هفته بست.

دیدگاهتان را بنویسید