پاسخ جیسون آلدین به جنجال «این را در یک شهر کوچک امتحان کنید».


ستاره کانتری جیسون آلدین در روزهای اخیر برای آهنگ جدیدی که یکی از منتقدان می‌گوید سرود «درباره اینکه او و دوستانش اگر بخواهید اسلحه‌هایشان را بگیرید چگونه به شما شلیک می‌کنند» است، مورد انتقاد شدید قرار گرفته است، در حالی که دیگران آن را به عنوان «آهنگ قرن “. اکنون آلدین در مورد آهنگی به نام “Try That in a Small Town” صحبت می کند.

این آهنگ در اواسط ماه مه منتشر شد و Aldean در آن زمان گفت که این “خلاصه ای از احساس بسیاری از مردم در مورد جهان در حال حاضر است.”

او گفت: «به نظر می رسد هر روز اتفاقات بدی در آنجا رخ می دهد و این برای بسیاری از ما ناآشنا است. او توییت کرد. “این آهنگ کمی نور می آورد.”

در بیت دوم آهنگ، آلدین به نظر می رسد که از معترضان انتقاد می کند و می گوید: “به پلیس تف کن، تف به صورتش، پا به پرچم بزن و آن را آتش بزن، آره، تو فکر می کنی سرسخت هستی. خب، سعی کن. آن را در یک شهر کوچک. . . نگاه کن چقدر پایین تر از جاده می آیی . در اینجا ، ما مواظب خودمان هستیم . از آن خط عبور کنید ، طولی نمی کشد تا متوجه شوید. به شما توصیه می کنم که این کار را نکنید.”

او در ادامه درباره «تفنگی که پدربزرگم به من داد» می خواند و به اقدامات کنترل اسلحه اشاره می کند و می گوید: «چه لعنتی می توانستم در شهر پرواز کنم، موفق باشید».

این آهنگ پس از اینکه یک موزیک ویدیو در آخر هفته در CMT پخش شد، دوباره مورد بررسی قرار گرفت. بیلبورد گفت که این ویدئو در روز جمعه در CMT منتشر شد و تا روز یکشنبه قبل از اینکه CMT آن را از روی آنتن خارج کند، تا روز یکشنبه در حال پخش بود. CMT تحت مالکیت و اداره شبکه MTV، یک شرکت تابعه از شرکت مادر CBS News، پارامونت است. CBS News برای اظهار نظر با CMT تماس گرفته است.

جیسون آلدین، که در جریان تیراندازی دسته جمعی در کنسرت لاس وگاس در سال 2017 که منجر به کشته شدن 60 نفر و زخمی شدن بیش از 400 نفر دیگر شد، روی صحنه بود، آهنگی به نام “Try That In A Small Town” را در مورد چگونگی او و دوستانش ضبط کرده است. شانون واتس، بنیانگذار گروه فعال Moms Demand Action، گفت: اگر بخواهید اسلحه آنها را بگیرید، به شما شلیک می کنند.

شخص دیگری این آهنگ را “آهنگ لینچ امروزی” توصیف کرد.

حتی یک ستاره موسیقی کانتری دیگر شریل کرو او صحبت کرد و گفت: من اهل شهر کوچکی هستم.

او گفت: “حتی مردم در شهرهای کوچک از خشونت خسته شده اند. هیچ شهر کوچک یا آمریکایی در مورد ترویج خشونت وجود ندارد.” “شما باید بهتر از هر کسی که از تیراندازی دسته جمعی جان سالم به در برده است بدانید. این غیر آمریکایی و شبیه شهر کوچک است. فقط لنگ است.”

با این حال، بسیاری از طرفداران این آهنگ را تشویق کردند و گفتند که این موزیک ویدیو “خشونت جناح چپ، به ویژه خشونت علیه مجریان قانون را فرا می خواند.” این موزیک ویدئو تاکید زیادی بر اعتراضات علیه خشونت پلیس دارد که چندین سال است که ملت را تکان داده است و تصاویری از رویارویی معترضان با افسران پلیس را نشان می دهد. این با تصاویری از تظاهرات خشونت آمیز تر و همچنین فیلم های امنیتی از سرقت های به ظاهر تصادفی ترکیب شد.

این صحنه‌ها با صحنه‌های سنتی میهن‌پرستان آمریکایی در تضاد هستند: سربازان در جنگ، مردم در حال شکار، خانواده‌ای در مزرعه، بچه‌هایی که در حال بازی کردن هاپس‌کاچ هستند و کشاورز به جامعه‌اش می‌گوید: “کسی به کمک نیاز دارد، شما آن را دریافت خواهید کرد.”

ظاهراً این به گفته چپ «جنجال‌برانگیز» و نفرت‌انگیز است.» کالین راگگفت: مالک مشترک Trending Politics.

گرگ پرایس، مدیر ارتباطات حزب محافظه کار آزادی ایالتی، این موزیک ویدئو را “کاملا حماسی” توصیف کرد و گفت که “به شورش های چپ می پردازد، در مورد اداره جنایت در شهرها، کنترل “سلاح ها و موارد دیگر” نرم است. انحطاط چپ».

در حال حاضر، Aldean است صحبت كردن در مورد آهنگ و ویدیو

“در 24 ساعت گذشته من متهم به انتشار یک آهنگ طرفدار لینچ شدم (آهنگی که از ماه مه منتشر شده است) و در مقایسه با من (به نقل از مستقیم) از اعتراضات BLM در سطح ملی راضی نبودم. ” او روز سه شنبه توییت کرد. “این ارجاعات نه تنها بی معنی هستند، بلکه خطرناک هستند. حتی یک شعر در آهنگ وجود ندارد که به نژاد اشاره یا اشاره کند، و هیچ کلیپ ویدیویی که فیلم خبری واقعی نباشد، وجود ندارد، و حتی اگر بتوانم آن را امتحان کنم. و به دیگران به خاطر داشتن تفسیر خاص خود از یک آهنگ با موسیقی احترام بگذارید – این یکی خیلی زیاده روی می کند.”

او از بیانیه خود برای یادآوری تیراندازی دسته جمعی که در جشنواره موسیقی کانتری Route 91 Harvest در لاس وگاس در سال 2017 شرکت کرد استفاده کرد. او گفت که هیچ کس، از جمله خودش، “نمی‌خواهد همچنان عناوین بی‌معنا یا خانواده‌های متلاشی شده را ببیند.”

او گفت که این آهنگ درباره حس اجتماعی است که من در دوران رشد داشتم، جایی که ما به دنبال همسایگانمان بودیم، صرف نظر از تفاوت در زمینه یا اعتقادات.

«دیدگاه‌های سیاسی من هرگز چیزی نبوده است که پنهان کرده باشم، و می‌دانم که بسیاری از ما در این کشور در مورد چگونگی بازگشت به حالت عادی که حداقل یک روز می‌رویم بدون اینکه تیتری ما را در شب بیدار نگه دارد، اختلاف نظر داریم. ” او گفت. “اما میل به انجام آن… این چیزی است که این آهنگ درباره آن است.”



دیدگاهتان را بنویسید